Dancing House


Prague is not only St. Vitus Cathedral, Charles Bridge or Powder Tower. Today it’ also the Dancing House that makes Prague itself. Building Nationale Nederlanden, also known as the Dancing House or Ginger and Fred is quickly becoming noticeable part of Prague’s architecture. Development team had courage to incorporate Frank Gehry’s and Vlado Milunić’s proposal into traditional urban setting. This bold step has aroused attention among both general public and experts in Czech Republic and abroad, resulting in many awards.(tadu.cz)
In collaboration with studiokrouzek.com
Client: Pražská správa nemovitostí, spol. s r.o. 
Agency: dimension
Graphic design: Petr Pelzmann
Developement: Adam Laita

Folow us on:


Your emails are always welcome on:
info@dimensiongroup.cz


www.dimensionadvertising.cz

© All rights reserved


Status Online | video production
První krátkometrážní snímek z naší produkce na téma závislosti na sociálních sítích a jejich negativních vlivů. Snímek má přes 10.000 zhlédnuté celosvětové. Premiéra byla v roce 2010 v Chomutovském kině.
Le Chomat - luxury beds | visual identity
Tvorba loga včetně kompletní vizuální identity a logo manuálu pro luxusní značku postelí Le Chomat. Cílem bylo vytvořit identitu, která vychází ze samotné podstaty postelí, tedy elegantní, jednoduché a ručně vyráběné postele s důrazem na historický kontext a tradici.
Le Chomat - luxury beds | video
Postele značky Le Chomat jsou vyráběné ručně a na zakázku. V souvislosti s kompletní vizuální podobu značky jsme vytvořili i brandové video podporující filozofii a hodnoty značky.
Dumplnyuspor.cz - portal | website
Tvorba zpravodajského portalu na téma úspor a novinek v enegetice. Cílem bylo vytvořit jednoduchý a přehledný web pro starší cílovou skupinu, kde návštěvník najde veškeré informace o dění v této oblasti.
Dekalux - reality & investment | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity včetně loga pro firmu Dekalux působící na českém a ruském trhu zabývající se realitami. Našim úkolem bylo aplikovat do identity symbol koně, který podtrhuje dynamiku a dravost společnosti.
99% Chocolate | private gift
Pro naše klienty jsme vytvořili vlastní etiketu čokolád s vnitřek z 99% čokolády značky Lindt. Celý obal je tvořený ze dvou části. Samotný obal a nasazovaní bilý pruh, který drží čokoládu pohromadě i bez nutnosti dalšího lepení.
Prosun | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity pro společnosti Prosun, působící na poli alternativních energetických zdrojů. Do identity byl zvolen symbol zpětné obnovy zdrojů, který nahrazuje písmeno “O” v názvu firmy bez toho, aby omezil souvislost názvu.
Lagarto Café | visual identity
Tvorba loga včetně vizuální identity, fotografií, tiskové produkce a kompletní přípravy sezónních kampaní pro největších gastro řetězec v Ústeckém Kraji Lagarto Café. Zadání bylo vytvořit identitu a logo, která podtrhuje přístup značky k přípravě pokrmů, tedy ruční a precizní příprava veškerého sortimentu in-house.
Ferreti - sleeping solution | website
Pro značku působí na evropském trhu jsme vytvořili web, který seznamuje návštěvníky s postelemi a příslušenstvím značky Ferreti. Web je koncipován tak, aby návštěvník dostal ucelený pohled do výroby a designu postelí.
oneTime - software | identity, website, UI
V rámci projektu oneTime jsme měli za úkol kompletní vizuální stránky projektu a to od vizuální identity, webových stránek až po uživatelské prostředí samotné aplikace.