Status Online

The short movie about dependence on the internet world and social network. The white face reclects emotions that have disappearded and everthings is done just by computers and mobile phones. Ii's campaign against addiction on facebook and social networks.
.Agency: dimension  & fovi prod.
Director: Jakub Hrabák
Producent: Karel Rypl
DOF: Petr Zachariáš
Storyboard: Jan Chabr


Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved
Dumplnyuspor.cz - portal | website
Tvorba zpravodajského portalu na téma úspor a novinek v enegetice. Cílem bylo vytvořit jednoduchý a přehledný web pro starší cílovou skupinu, kde návštěvník najde veškeré informace o dění v této oblasti.
Le Chomat - luxury beds | visual identity
Tvorba loga včetně kompletní vizuální identity a logo manuálu pro luxusní značku postelí Le Chomat. Cílem bylo vytvořit identitu, která vychází ze samotné podstaty postelí, tedy elegantní, jednoduché a ručně vyráběné postele s důrazem na historický kontext a tradici.
99% Chocolate | private gift
Pro naše klienty jsme vytvořili vlastní etiketu čokolád s vnitřek z 99% čokolády značky Lindt. Celý obal je tvořený ze dvou části. Samotný obal a nasazovaní bilý pruh, který drží čokoládu pohromadě i bez nutnosti dalšího lepení.
EIM control | brochure
Tvorba přehledné prospektu pojednávacího o výhodách technologie EIM control, která šetří náklady za vytápění. Díky jednoduché infografice si zákazník může lépe představit celé schéma funkčnosti a výhod tohoto systému.
Dancing House Prague | website
Kompletní tvorba responzivního webu na míru pro jednu z nejznámějších budov na světě - Tančící dům. Web byl tvořen tak, aby představil všechny subjekty, které se v domě nacházejí a které je možné navštívit.
DPU Energy | brochure
Tvorba prospektu, který seznamuje zákazníky s výhodami modernizace kotelen. Zvolili jsme rycyklovatelný papír a jednoduše a přehledně ilustrovali celý systém domovní kotelny. Doplňující grafika je zvolena tak, aby zbytečně neodlákávala pozornost a stala se tak informačním nositelelem prospektu.
Dekalux - reality & investment | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity včetně loga pro firmu Dekalux působící na českém a ruském trhu zabývající se realitami. Našim úkolem bylo aplikovat do identity symbol koně, který podtrhuje dynamiku a dravost společnosti.
Prosun | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity pro společnosti Prosun, působící na poli alternativních energetických zdrojů. Do identity byl zvolen symbol zpětné obnovy zdrojů, který nahrazuje písmeno “O” v názvu firmy bez toho, aby omezil souvislost názvu.
Materasso Slovakia | visual identity
Tvorba loga včetně manuálu vizuální identity pro jednoho z největších výrobce matrací ve Střední Evropě. Cílem bylo vytvořit identitu, která podtrhuje postavení značky na trhu jakožto lídra v této oblasti a zároveň spojit pohodlí a komfort, které z produkty značky Materasso vycházejí.
Nadace člověk člověku | prints design 2016
Pro neziskovou organizaci Nadace človek člověku jsme vytvořili set propagačních tiskovin pro rok 2016, které měli za cíl představit organizaci a oslavit 10-ti leté výročí vzniku. Tento rok byl vybrán motiv stínového divadla. Leták tak slouží i jako inspirace a návod pro světelnou hru.