Status Online

The short movie about dependence on the internet world and social network. The white face reclects emotions that have disappearded and everthings is done just by computers and mobile phones. Ii's campaign against addiction on facebook and social networks.
.Agency: dimension  & fovi prod.
Director: Jakub Hrabák
Producent: Karel Rypl
DOF: Petr Zachariáš
Storyboard: Jan Chabr


Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved
EIM control | brochure
Tvorba přehledné prospektu pojednávacího o výhodách technologie EIM control, která šetří náklady za vytápění. Díky jednoduché infografice si zákazník může lépe představit celé schéma funkčnosti a výhod tohoto systému.
Mercurys | art magazine
Kompletní design stránek a obálky časopisu distribuovaný na evropském trhu, potažmo prímárně ruském trhu s tématikou luxusu a bohatství. Časopis je rovněž zaměřený na umění a design evropského ale i celosvětového formátu.
Dekalux - reality & investment | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity včetně loga pro firmu Dekalux působící na českém a ruském trhu zabývající se realitami. Našim úkolem bylo aplikovat do identity symbol koně, který podtrhuje dynamiku a dravost společnosti.
Ferreti - sleeping solution | website
Pro značku působí na evropském trhu jsme vytvořili web, který seznamuje návštěvníky s postelemi a příslušenstvím značky Ferreti. Web je koncipován tak, aby návštěvník dostal ucelený pohled do výroby a designu postelí.
Nadace člověk člověku - 2015 | prints design
Pro neziskovou organizaci Nadace človek člověku jsme vytvořili set propagačních tiskovin, které měli za cíl představit organizaci, její zásluhy a přilákat tak nové dárce.
Le Chomat - luxury beds | website
Kompletní tvorba responzivního webu na míru včetně částečné tvorby obsahu pro luxusní značku postelí Le Chomat.. Web má za cíl představit hodnoty a historii značky společně s produktovými řadami.
oneTime - software | identity, website, UI
V rámci projektu oneTime jsme měli za úkol kompletní vizuální stránky projektu a to od vizuální identity, webových stránek až po uživatelské prostředí samotné aplikace.
Prosun | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity pro společnosti Prosun, působící na poli alternativních energetických zdrojů. Do identity byl zvolen symbol zpětné obnovy zdrojů, který nahrazuje písmeno “O” v názvu firmy bez toho, aby omezil souvislost názvu.
Le Chomat - luxury beds | visual identity
Tvorba loga včetně kompletní vizuální identity a logo manuálu pro luxusní značku postelí Le Chomat. Cílem bylo vytvořit identitu, která vychází ze samotné podstaty postelí, tedy elegantní, jednoduché a ručně vyráběné postele s důrazem na historický kontext a tradici.
Materasso Slovakia | visual identity
Tvorba loga včetně manuálu vizuální identity pro jednoho z největších výrobce matrací ve Střední Evropě. Cílem bylo vytvořit identitu, která podtrhuje postavení značky na trhu jakožto lídra v této oblasti a zároveň spojit pohodlí a komfort, které z produkty značky Materasso vycházejí.