Status Online

The short movie about dependence on the internet world and social network. The white face reclects emotions that have disappearded and everthings is done just by computers and mobile phones. Ii's campaign against addiction on facebook and social networks.
.Agency: dimension  & fovi prod.
Director: Jakub Hrabák
Producent: Karel Rypl
DOF: Petr Zachariáš
Storyboard: Jan Chabr


Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved
Le Chomat - luxury beds | visual identity
Tvorba loga včetně kompletní vizuální identity a logo manuálu pro luxusní značku postelí Le Chomat. Cílem bylo vytvořit identitu, která vychází ze samotné podstaty postelí, tedy elegantní, jednoduché a ručně vyráběné postele s důrazem na historický kontext a tradici.
Le Chomat - luxury beds | video
Postele značky Le Chomat jsou vyráběné ručně a na zakázku. V souvislosti s kompletní vizuální podobu značky jsme vytvořili i brandové video podporující filozofii a hodnoty značky.
Mercurys | art magazine
Kompletní design stránek a obálky časopisu distribuovaný na evropském trhu, potažmo prímárně ruském trhu s tématikou luxusu a bohatství. Časopis je rovněž zaměřený na umění a design evropského ale i celosvětového formátu.
Nadace člověk člověku - 2015 | prints design
Pro neziskovou organizaci Nadace človek člověku jsme vytvořili set propagačních tiskovin, které měli za cíl představit organizaci, její zásluhy a přilákat tak nové dárce.
EIM control | brochure
Tvorba přehledné prospektu pojednávacího o výhodách technologie EIM control, která šetří náklady za vytápění. Díky jednoduché infografice si zákazník může lépe představit celé schéma funkčnosti a výhod tohoto systému.
Dancing House Prague | website
Kompletní tvorba responzivního webu na míru pro jednu z nejznámějších budov na světě - Tančící dům. Web byl tvořen tak, aby představil všechny subjekty, které se v domě nacházejí a které je možné navštívit.
Dekalux - reality & investment | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity včetně loga pro firmu Dekalux působící na českém a ruském trhu zabývající se realitami. Našim úkolem bylo aplikovat do identity symbol koně, který podtrhuje dynamiku a dravost společnosti.
Lagarto Café | visual identity
Tvorba loga včetně vizuální identity, fotografií, tiskové produkce a kompletní přípravy sezónních kampaní pro největších gastro řetězec v Ústeckém Kraji Lagarto Café. Zadání bylo vytvořit identitu a logo, která podtrhuje přístup značky k přípravě pokrmů, tedy ruční a precizní příprava veškerého sortimentu in-house.
Dekalux - reality & investment| website
We're developing a new web for private real estate company - Dekalux - reality & finance s.r.o.
Prosun | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity pro společnosti Prosun, působící na poli alternativních energetických zdrojů. Do identity byl zvolen symbol zpětné obnovy zdrojů, který nahrazuje písmeno “O” v názvu firmy bez toho, aby omezil souvislost názvu.