Nadace člověk člověku

Nadace podporuje projekty v oblasti výchovy, vzdělávání, sportu, zdravotní péče a využití volného času dětí a mládeže. Nadace rovněž podporuje projekty, jejichž cílem je pomoci handicapovaným a sociálně znevýhodněným lidem. (nadacecc.cz)

Client: Nadace člověk člověku
Agency: Dimension advertising
Design: Vít Wodak
Art director: Jakub Hrabák


Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved



Lagarto Café | visual identity
Tvorba loga včetně vizuální identity, fotografií, tiskové produkce a kompletní přípravy sezónních kampaní pro největších gastro řetězec v Ústeckém Kraji Lagarto Café. Zadání bylo vytvořit identitu a logo, která podtrhuje přístup značky k přípravě pokrmů, tedy ruční a precizní příprava veškerého sortimentu in-house.
Le Chomat - luxury beds "Moments" | commercial
Reklama pro luxusní postele Le Chomat. Postele jsou vyráběné na zakázku a z těch nejkvalitnějších materiálů. Každá postel je tak originál a vyrobená přesně na přání zákazníka.
Barker Shoes | Testimonial video Aleš Háma
Boty Barker nejsou jen pouhou součástí botníku, kterou je nutné čas od času obměnit. Boty Barker jsou citovou záležitostí. Obuví, do které se jejich majitel nebo majitelka na první pohled zamiluje.
Dumplnyuspor.cz - portal | website
Tvorba zpravodajského portalu na téma úspor a novinek v enegetice. Cílem bylo vytvořit jednoduchý a přehledný web pro starší cílovou skupinu, kde návštěvník najde veškeré informace o dění v této oblasti.
Prosun | website
Webová prezentace s online kalkulačkou úspor pro spoelčnost ProSun alternative energy systems, která se zabývá instalací vlastních zdrojů tepla.
Nadace člověk člověku | prints design 2017
Pro rok 2017 jsme Nadaci Člověk člověku připravili výroční zprávu na téma hry Člověče, nezlob se! - v našem podání hru Člověk člověku, kde hlavním cílem hry je si navzájem pomoct. Součástí výroční zprávy jsou i figurky a hrací kostka.
Lagarto Café | branding photo
Brandové fotografie pro jeden z největších kavárenských řetězců v České republice. V roce 2009 se zakladatel Jan Hawelka rozhodl, že vytvoří na severu Čech toto jedinečné místo.
Dekalux - reality & investment | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity včetně loga pro firmu Dekalux působící na českém a ruském trhu zabývající se realitami. Našim úkolem bylo aplikovat do identity symbol koně, který podtrhuje dynamiku a dravost společnosti.
Prosun | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity pro společnosti Prosun, působící na poli alternativních energetických zdrojů. Do identity byl zvolen symbol zpětné obnovy zdrojů, který nahrazuje písmeno “O” v názvu firmy bez toho, aby omezil souvislost názvu.
Status Online | video production
První krátkometrážní snímek z naší produkce na téma závislosti na sociálních sítích a jejich negativních vlivů. Snímek má přes 10.000 zhlédnuté celosvětové. Premiéra byla v roce 2010 v Chomutovském kině.