CÍL


V první fázi jsme měli za úkol rebranding největšího poskytovatele internetu v jednom z českých regionů. V rámci rebrandingu jsme rovněž připravili novou vizuální identitu, která již byla řešena tak, že ji v budoucnu doplní 2 charaktery. Tyto charaktery měli jeden hlavní úkol a to přiblížit firmu běžným spotřebitelům a polidštit společnost. Jelikož firma hlavně poskytuje internetové a televizní služby, běžní zákaznici mohou mít již z principu rozporuplný přístup k technologiím a bojí se, že nastavení nebo změnu poskytovatele sami nezvládnout. Postavy jim tak s procesem objednání a nastavení pomohou. Postavy měli působit přátelsky, roztomile, měli by vzbuzovali důvěru ve společnost a také měli být použitelné pro merchandising.



ŘEŠENÍ

Navrhli jsme 2 základní postavy s odlišným charakterem a vzhledem. První postava se jmenuje Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. Poradí si s každým problémem a má tak trošku zálusk na Cisku. Ciska- jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. Vzájemně se tak doplňují v komunikaci napříč celým spektrem firmy. Postavy se objevují na dalších tiskovinách a ve firemní komunikaci. Velký feedback jsme zaznamenali hlavně na sociálních sítích, kdy charakteři komunikují prostřednictvím personifikovaných zpráv.
CISKA

Ciska - jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. 
SOFTÍK

Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. 
Client: Softec NCP s.r.o.
Agency: dimension
Creative director: Jakub Hrabák
Graphic designer: Vít Wodak & Petra Kalousková
3D designer: Václav Patka
Web development: Adam Laita
Online digital strategist: Petr Krejčí­

Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved
Dekalux - reality & investment | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity včetně loga pro firmu Dekalux působící na českém a ruském trhu zabývající se realitami. Našim úkolem bylo aplikovat do identity symbol koně, který podtrhuje dynamiku a dravost společnosti.
Siran Evolution - 3D printers | visual identity
Vizuální identita pro komplexního partnera v oboru 3D tisku. Stejně tak jako 3D tiskárna využívá při tisku vrstevnic, i vizuální identita se opírá o tento fakt a používá ho napříč prvky.
DIPLO TRANS | visual identity
DIPLO TRANS a.s. se zabývá silniční nákladní dopravou a spedicí. Služby postaví na klíč tak, aby vždy plně vyhověli potřebám a požadavkům zákazníků. Cílem DIPLO TRANS je spokojený zákazník, který se nemusí zabývat starostmi spojenými s oborem logistiky a připravy.
Nadace člověk člověku - 2015 | prints design
Pro neziskovou organizaci Nadace človek člověku jsme vytvořili set propagačních tiskovin, které měli za cíl představit organizaci, její zásluhy a přilákat tak nové dárce.
Lagarto Café | visual identity
Tvorba loga včetně vizuální identity, fotografií, tiskové produkce a kompletní přípravy sezónních kampaní pro největších gastro řetězec v Ústeckém Kraji Lagarto Café. Zadání bylo vytvořit identitu a logo, která podtrhuje přístup značky k přípravě pokrmů, tedy ruční a precizní příprava veškerého sortimentu in-house.
Le Chomat - luxury beds | commercial
Postele značky Le Chomat jsou vyráběné ručně a na zakázku. V souvislosti s kompletní vizuální podobu značky jsme vytvořili i brandové video podporující filozofii a hodnoty značky.
Mercurys | art magazine
Kompletní design stránek a obálky časopisu distribuovaný na evropském trhu, potažmo prímárně ruském trhu s tématikou luxusu a bohatství. Časopis je rovněž zaměřený na umění a design evropského ale i celosvětového formátu.
Prosun | website
Webová prezentace s online kalkulačkou úspor pro spoelčnost ProSun alternative energy systems, která se zabývá instalací vlastních zdrojů tepla.
Le Chomat - luxury beds "Moments" | commercial
Reklama pro luxusní postele Le Chomat. Postele jsou vyráběné na zakázku a z těch nejkvalitnějších materiálů. Každá postel je tak originál a vyrobená přesně na přání zákazníka.
Status Online | video production
První krátkometrážní snímek z naší produkce na téma závislosti na sociálních sítích a jejich negativních vlivů. Snímek má přes 10.000 zhlédnuté celosvětové. Premiéra byla v roce 2010 v Chomutovském kině.