CÍL


V první fázi jsme měli za úkol rebranding největšího poskytovatele internetu v jednom z českých regionů. V rámci rebrandingu jsme rovněž připravili novou vizuální identitu, která již byla řešena tak, že ji v budoucnu doplní 2 charaktery. Tyto charaktery měli jeden hlavní úkol a to přiblížit firmu běžným spotřebitelům a polidštit společnost. Jelikož firma hlavně poskytuje internetové a televizní služby, běžní zákaznici mohou mít již z principu rozporuplný přístup k technologiím a bojí se, že nastavení nebo změnu poskytovatele sami nezvládnout. Postavy jim tak s procesem objednání a nastavení pomohou. Postavy měli působit přátelsky, roztomile, měli by vzbuzovali důvěru ve společnost a také měli být použitelné pro merchandising.



ŘEŠENÍ

Navrhli jsme 2 základní postavy s odlišným charakterem a vzhledem. První postava se jmenuje Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. Poradí si s každým problémem a má tak trošku zálusk na Cisku. Ciska- jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. Vzájemně se tak doplňují v komunikaci napříč celým spektrem firmy. Postavy se objevují na dalších tiskovinách a ve firemní komunikaci. Velký feedback jsme zaznamenali hlavně na sociálních sítích, kdy charakteři komunikují prostřednictvím personifikovaných zpráv.
CISKA

Ciska - jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. 
SOFTÍK

Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. 
Client: Softec NCP s.r.o.
Agency: dimension
Creative director: Jakub Hrabák
Graphic designer: Vít Wodak & Petra Kalousková
3D designer: Václav Patka
Web development: Adam Laita
Online digital strategist: Petr Krejčí­

Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved