CÍL


V první fázi jsme měli za úkol rebranding největšího poskytovatele internetu v jednom z českých regionů. V rámci rebrandingu jsme rovněž připravili novou vizuální identitu, která již byla řešena tak, že ji v budoucnu doplní 2 charaktery. Tyto charaktery měli jeden hlavní úkol a to přiblížit firmu běžným spotřebitelům a polidštit společnost. Jelikož firma hlavně poskytuje internetové a televizní služby, běžní zákaznici mohou mít již z principu rozporuplný přístup k technologiím a bojí se, že nastavení nebo změnu poskytovatele sami nezvládnout. Postavy jim tak s procesem objednání a nastavení pomohou. Postavy měli působit přátelsky, roztomile, měli by vzbuzovali důvěru ve společnost a také měli být použitelné pro merchandising.



ŘEŠENÍ

Navrhli jsme 2 základní postavy s odlišným charakterem a vzhledem. První postava se jmenuje Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. Poradí si s každým problémem a má tak trošku zálusk na Cisku. Ciska- jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. Vzájemně se tak doplňují v komunikaci napříč celým spektrem firmy. Postavy se objevují na dalších tiskovinách a ve firemní komunikaci. Velký feedback jsme zaznamenali hlavně na sociálních sítích, kdy charakteři komunikují prostřednictvím personifikovaných zpráv.
CISKA

Ciska - jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. 
SOFTÍK

Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. 
Client: Softec NCP s.r.o.
Agency: dimension
Creative director: Jakub Hrabák
Graphic designer: Vít Wodak & Petra Kalousková
3D designer: Václav Patka
Web development: Adam Laita
Online digital strategist: Petr Krejčí­

Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved
Dekalux - reality & investment | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity včetně loga pro firmu Dekalux působící na českém a ruském trhu zabývající se realitami. Našim úkolem bylo aplikovat do identity symbol koně, který podtrhuje dynamiku a dravost společnosti.
Materasso Slovakia | commercial
Firemní video pro Materasso Slovakia. Firma patří mezi největší výrobce matrací a roštů ve Střední Evropě a vyváží téměř do celého světa,, zakládá si na přírodních materiálech a kvalitním zpracováním.
oneTime - software | identity, website, UI
V rámci projektu oneTime jsme měli za úkol kompletní vizuální stránky projektu a to od vizuální identity, webových stránek až po uživatelské prostředí samotné aplikace.
Prosun | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity pro společnosti Prosun, působící na poli alternativních energetických zdrojů. Do identity byl zvolen symbol zpětné obnovy zdrojů, který nahrazuje písmeno “O” v názvu firmy bez toho, aby omezil souvislost názvu.
Mercurys | art magazine
Kompletní design stránek a obálky časopisu distribuovaný na evropském trhu, potažmo prímárně ruském trhu s tématikou luxusu a bohatství. Časopis je rovněž zaměřený na umění a design evropského ale i celosvětového formátu.
Lagarto Café | branding photo
Brandové fotografie pro jeden z největších kavárenských řetězců v České republice. V roce 2009 se zakladatel Jan Hawelka rozhodl, že vytvoří na severu Čech toto jedinečné místo.
Dumplnyuspor.cz - portal | website
Tvorba zpravodajského portalu na téma úspor a novinek v enegetice. Cílem bylo vytvořit jednoduchý a přehledný web pro starší cílovou skupinu, kde návštěvník najde veškeré informace o dění v této oblasti.
Mercedes - Rush | Commercial
Spěchat se nevyplácí. Ale některé chvíle prostě stojí za to! Velké díky Fovi prod. za možnost spolupracovat na tomto skvělém projektu!
Le Chomat - luxury beds "Moments" | commercial
Reklama pro luxusní postele Le Chomat. Postele jsou vyráběné na zakázku a z těch nejkvalitnějších materiálů. Každá postel je tak originál a vyrobená přesně na přání zákazníka.
Alcom Alval | Brand video