CÍL


V první fázi jsme měli za úkol rebranding největšího poskytovatele internetu v jednom z českých regionů. V rámci rebrandingu jsme rovněž připravili novou vizuální identitu, která již byla řešena tak, že ji v budoucnu doplní 2 charaktery. Tyto charaktery měli jeden hlavní úkol a to přiblížit firmu běžným spotřebitelům a polidštit společnost. Jelikož firma hlavně poskytuje internetové a televizní služby, běžní zákaznici mohou mít již z principu rozporuplný přístup k technologiím a bojí se, že nastavení nebo změnu poskytovatele sami nezvládnout. Postavy jim tak s procesem objednání a nastavení pomohou. Postavy měli působit přátelsky, roztomile, měli by vzbuzovali důvěru ve společnost a také měli být použitelné pro merchandising.



ŘEŠENÍ

Navrhli jsme 2 základní postavy s odlišným charakterem a vzhledem. První postava se jmenuje Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. Poradí si s každým problémem a má tak trošku zálusk na Cisku. Ciska- jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. Vzájemně se tak doplňují v komunikaci napříč celým spektrem firmy. Postavy se objevují na dalších tiskovinách a ve firemní komunikaci. Velký feedback jsme zaznamenali hlavně na sociálních sítích, kdy charakteři komunikují prostřednictvím personifikovaných zpráv.
CISKA

Ciska - jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. 
SOFTÍK

Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. 
Client: Softec NCP s.r.o.
Agency: dimension
Creative director: Jakub Hrabák
Graphic designer: Vít Wodak & Petra Kalousková
3D designer: Václav Patka
Web development: Adam Laita
Online digital strategist: Petr Krejčí­

Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved
Tabery jewellery | Website
ADK | webdesign
ADK jsou české plánovací systémy a diáře s více jak 25letou tradicí. Cílem projektu redesignu webu bylo zjednodušit návštěvníkovy pohyb na stránkách a odprezentovat značku modernějším způsobem. 
oneTime - software | identity, website, UI
V rámci projektu oneTime jsme měli za úkol kompletní vizuální stránky projektu a to od vizuální identity, webových stránek až po uživatelské prostředí samotné aplikace.
Prosun ES | branding photo
Over 17 years experience in the field of heat and electricity now use in the installation of solar systems, gas condensing boilers, heat pumps and cogeneration units for combined heat and power in normal and container version.
Nadace člověk člověku | prints design 2017
Pro rok 2017 jsme Nadaci Člověk člověku připravili výroční zprávu na téma hry Člověče, nezlob se! - v našem podání hru Člověk člověku, kde hlavním cílem hry je si navzájem pomoct. Součástí výroční zprávy jsou i figurky a hrací kostka.
Le Chomat - luxury beds | visual identity
Tvorba loga včetně kompletní vizuální identity a logo manuálu pro luxusní značku postelí Le Chomat. Cílem bylo vytvořit identitu, která vychází ze samotné podstaty postelí, tedy elegantní, jednoduché a ručně vyráběné postele s důrazem na historický kontext a tradici.
Materasso Slovakia | commercial
Firemní video pro Materasso Slovakia. Firma patří mezi největší výrobce matrací a roštů ve Střední Evropě a vyváží téměř do celého světa,, zakládá si na přírodních materiálech a kvalitním zpracováním.
EIM control | brochure
Tvorba přehledné prospektu pojednávacího o výhodách technologie EIM control, která šetří náklady za vytápění. Díky jednoduché infografice si zákazník může lépe představit celé schéma funkčnosti a výhod tohoto systému.
Jdidosebe | Commercial
Po 15 soutěžních letech v naturální kulturistice se Kuba Milý v ledu 2016 rozhodl založit projekt Jdidosebe, který začal pomáhat lidem se zdravým životním stylem po celé České republice.
Prosun | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity pro společnosti Prosun, působící na poli alternativních energetických zdrojů. Do identity byl zvolen symbol zpětné obnovy zdrojů, který nahrazuje písmeno “O” v názvu firmy bez toho, aby omezil souvislost názvu.