CÍL


V první fázi jsme měli za úkol rebranding největšího poskytovatele internetu v jednom z českých regionů. V rámci rebrandingu jsme rovněž připravili novou vizuální identitu, která již byla řešena tak, že ji v budoucnu doplní 2 charaktery. Tyto charaktery měli jeden hlavní úkol a to přiblížit firmu běžným spotřebitelům a polidštit společnost. Jelikož firma hlavně poskytuje internetové a televizní služby, běžní zákaznici mohou mít již z principu rozporuplný přístup k technologiím a bojí se, že nastavení nebo změnu poskytovatele sami nezvládnout. Postavy jim tak s procesem objednání a nastavení pomohou. Postavy měli působit přátelsky, roztomile, měli by vzbuzovali důvěru ve společnost a také měli být použitelné pro merchandising.



ŘEŠENÍ

Navrhli jsme 2 základní postavy s odlišným charakterem a vzhledem. První postava se jmenuje Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. Poradí si s každým problémem a má tak trošku zálusk na Cisku. Ciska- jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. Vzájemně se tak doplňují v komunikaci napříč celým spektrem firmy. Postavy se objevují na dalších tiskovinách a ve firemní komunikaci. Velký feedback jsme zaznamenali hlavně na sociálních sítích, kdy charakteři komunikují prostřednictvím personifikovaných zpráv.
CISKA

Ciska - jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. 
SOFTÍK

Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. 
Client: Softec NCP s.r.o.
Agency: dimension
Creative director: Jakub Hrabák
Graphic designer: Vít Wodak & Petra Kalousková
3D designer: Václav Patka
Web development: Adam Laita
Online digital strategist: Petr Krejčí­

Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved
Nadace člověk člověku | prints design 2018
Pro Nadaci člověk člověku, která se zabývá projekty v oblasti výchovy, vzdělávání a sportu jsme pro rok 2018 vytvořili sadu tiskovin s originálními dětskými ilustracemi.
Nadace člověk člověku | prints design 2017
Pro rok 2017 jsme Nadaci Člověk člověku připravili výroční zprávu na téma hry Člověče, nezlob se! - v našem podání hru Člověk člověku, kde hlavním cílem hry je si navzájem pomoct. Součástí výroční zprávy jsou i figurky a hrací kostka.
Prosun | website
Webová prezentace s online kalkulačkou úspor pro spoelčnost ProSun alternative energy systems, která se zabývá instalací vlastních zdrojů tepla.
Le Chomat - luxury beds | website
Kompletní tvorba responzivního webu na míru včetně částečné tvorby obsahu pro luxusní značku postelí Le Chomat.. Web má za cíl představit hodnoty a historii značky společně s produktovými řadami.
Materasso Slovakia | visual identity
Tvorba loga včetně manuálu vizuální identity pro jednoho z největších výrobce matrací ve Střední Evropě. Cílem bylo vytvořit identitu, která podtrhuje postavení značky na trhu jakožto lídra v této oblasti a zároveň spojit pohodlí a komfort, které z produkty značky Materasso vycházejí.
Lagarto Café | branding photo
Brandové fotografie pro jeden z největších kavárenských řetězců v České republice. V roce 2009 se zakladatel Jan Hawelka rozhodl, že vytvoří na severu Čech toto jedinečné místo.
Nadace člověk člověku | prints design 2016
Pro neziskovou organizaci Nadace človek člověku jsme vytvořili set propagačních tiskovin pro rok 2016, které měli za cíl představit organizaci a oslavit 10-ti leté výročí vzniku. Tento rok byl vybrán motiv stínového divadla. Leták tak slouží i jako inspirace a návod pro světelnou hru.
Prosun ES | branding photo
Over 17 years experience in the field of heat and electricity now use in the installation of solar systems, gas condensing boilers, heat pumps and cogeneration units for combined heat and power in normal and container version.
Lagarto Café | visual identity
Tvorba loga včetně vizuální identity, fotografií, tiskové produkce a kompletní přípravy sezónních kampaní pro největších gastro řetězec v Ústeckém Kraji Lagarto Café. Zadání bylo vytvořit identitu a logo, která podtrhuje přístup značky k přípravě pokrmů, tedy ruční a precizní příprava veškerého sortimentu in-house.
Stopcasting - casting agency | website
Vývoj webu pro jednu z největších castingových agentur v České republice, který pracovala například pro BMW, Kinder nebo Samsung.