CÍL


V první fázi jsme měli za úkol rebranding největšího poskytovatele internetu v jednom z českých regionů. V rámci rebrandingu jsme rovněž připravili novou vizuální identitu, která již byla řešena tak, že ji v budoucnu doplní 2 charaktery. Tyto charaktery měli jeden hlavní úkol a to přiblížit firmu běžným spotřebitelům a polidštit společnost. Jelikož firma hlavně poskytuje internetové a televizní služby, běžní zákaznici mohou mít již z principu rozporuplný přístup k technologiím a bojí se, že nastavení nebo změnu poskytovatele sami nezvládnout. Postavy jim tak s procesem objednání a nastavení pomohou. Postavy měli působit přátelsky, roztomile, měli by vzbuzovali důvěru ve společnost a také měli být použitelné pro merchandising.



ŘEŠENÍ

Navrhli jsme 2 základní postavy s odlišným charakterem a vzhledem. První postava se jmenuje Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. Poradí si s každým problémem a má tak trošku zálusk na Cisku. Ciska- jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. Vzájemně se tak doplňují v komunikaci napříč celým spektrem firmy. Postavy se objevují na dalších tiskovinách a ve firemní komunikaci. Velký feedback jsme zaznamenali hlavně na sociálních sítích, kdy charakteři komunikují prostřednictvím personifikovaných zpráv.
CISKA

Ciska - jméno podle centrální sítě CIS, je šikovná obchodnice, která nabízí nejlepší služby za nejlepší ceny. 
SOFTÍK

Softík - jméno vzniklo podle názvu firmy. Softík je šikovný opravář, který je ale občas trošku zmatkař. 
Client: Softec NCP s.r.o.
Agency: dimension
Creative director: Jakub Hrabák
Graphic designer: Vít Wodak & Petra Kalousková
3D designer: Václav Patka
Web development: Adam Laita
Online digital strategist: Petr Krejčí­

Folow us on: 


Your emails are always welcome on: 
info@dimensiongroup.cz 


www.dimensionadvertising.cz 

© All rights reserved
Materasso Slovakia | visual identity
Tvorba loga včetně manuálu vizuální identity pro jednoho z největších výrobce matrací ve Střední Evropě. Cílem bylo vytvořit identitu, která podtrhuje postavení značky na trhu jakožto lídra v této oblasti a zároveň spojit pohodlí a komfort, které z produkty značky Materasso vycházejí.
Nadace člověk člověku | prints design 2016
Pro neziskovou organizaci Nadace človek člověku jsme vytvořili set propagačních tiskovin pro rok 2016, které měli za cíl představit organizaci a oslavit 10-ti leté výročí vzniku. Tento rok byl vybrán motiv stínového divadla. Leták tak slouží i jako inspirace a návod pro světelnou hru.
Tabery jewellery | Website
Le Chomat - luxury beds | visual identity
Tvorba loga včetně kompletní vizuální identity a logo manuálu pro luxusní značku postelí Le Chomat. Cílem bylo vytvořit identitu, která vychází ze samotné podstaty postelí, tedy elegantní, jednoduché a ručně vyráběné postele s důrazem na historický kontext a tradici.
Le Chomat - luxury beds "Moments" | commercial
Reklama pro luxusní postele Le Chomat. Postele jsou vyráběné na zakázku a z těch nejkvalitnějších materiálů. Každá postel je tak originál a vyrobená přesně na přání zákazníka.
Dekalux - reality & investment | visual identity
Tvorba kompletní vizuální identity včetně loga pro firmu Dekalux působící na českém a ruském trhu zabývající se realitami. Našim úkolem bylo aplikovat do identity symbol koně, který podtrhuje dynamiku a dravost společnosti.
ADK - Milion příběhů, jeden ADK | commercial
Pro ADK jsme vytvořili celkem 5 krátkých reklam na různé životní příběhy. Reklamy vznikly pod záštitou kampaně Milion příběhů, jeden ADK. Každé video se věnuje jedné osobnosti a jejímu příběhu.
Mercurys | art magazine
Kompletní design stránek a obálky časopisu distribuovaný na evropském trhu, potažmo prímárně ruském trhu s tématikou luxusu a bohatství. Časopis je rovněž zaměřený na umění a design evropského ale i celosvětového formátu.
Barker Shoes | Testimonial video Aleš Háma
Boty Barker nejsou jen pouhou součástí botníku, kterou je nutné čas od času obměnit. Boty Barker jsou citovou záležitostí. Obuví, do které se jejich majitel nebo majitelka na první pohled zamiluje.
Ferreti - sleeping solution | website
Pro značku působí na evropském trhu jsme vytvořili web, který seznamuje návštěvníky s postelemi a příslušenstvím značky Ferreti. Web je koncipován tak, aby návštěvník dostal ucelený pohled do výroby a designu postelí.